Всеки потребител има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да е в оригиналната опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП. Транспортните разходи по връщане на стоката се заплащат от КЛИЕНТА. За заявяване на рекламация клиента е длъжен да попълни ПРОТОКОЛ ЗА ВРЪЩАНЕ.
За предявяване на рекламации за продукти в гаранция клиента е длъжен да попълни ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ и да приложи документ за закупуване и/или гаранционна карта и/или касов бон. След обработка на протокола в 3 дневен срок КЛИЕНТА получава информацияза статуса на продукта и срока на замяна или ремонт.
При изпращане на стоката към ДОСТАВЧИКА е желателно да изпратите заедно с шаблона за рекламация и копие от документ за закупуване/фактура и/или гаранционна карта или касов бон.