Връщане

Всеки потребител има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да е в оригиналната опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП. Транспортните разходи по връщане на стоката се заплащат от КЛИЕНТА. За заявяване на рекламация клиента е длъжен да попълни ПРОТОКОЛ ЗА ВРЪЩАНЕ.

За предявяване на рекламации за продукти в гаранция клиента е длъжен да попълни ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ и да приложи документ за закупуване и/или гаранционна карта и/или касов бон. След обработка на протокола в 3 дневен срок КЛИЕНТА получава информацияза статуса на продукта и срока на замяна или ремонт.

  • а) ЗАМЯНА - при вариант Замяна на повреден продукт в гаранция – транспорта към ДОСТАВЧИКА е за сметка на клиента, транспорта към КЛИЕНТА е за сметка на доставчика.
  • б) РЕМОНТ - при вариант Ремонт на повреден продукт в гаранция – транспорта към ДОСТАВЧИКА е за сметка на клиента, транспорта към КЛИЕНТА е за сметка на доставчика. Ремонта се извършва в рамките на законовия срок от 30 дни. Срокът започва да тече от датата на пристигане на продукта в нашия магазин/сервиз/склад. При предявяване рекламация, представител на Лайт Констръкшън ООД може да поиска снимка като доказателство за основание на рекламацията.

При изпращане на стоката към ДОСТАВЧИКА е желателно да изпратите заедно с шаблона за рекламация и копие от документ за закупуване/фактура и/или гаранционна карта или касов бон.